دانستنی ها

شکلات دست ساز چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

شکلات دست ساز ، یکی از خوشمزه ترین انواع شکلات هاست که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است . در تهیه این شکلات ها از بهترین مواد اولیه و روش های تولید استفاده می شود. در این روش از افزودنی های شیمیایی مانند اسانس ها و رنگ های خوراکی و نگهدارنده های صنعتی استفاده نشده وبه همین دلیل تمامی مواد دارای طعم طبیعی بوده و کاملا عطر و طعم شکلات احساس می شود . این شکلات ها در محیط کاملا بهداشتی توسط نیروهای انسانی متخصص تولید می گردد که همین موضوع باعث بهبود کیفیت طعم نهایی خواهد شد .

یکی از مزیت های شکلات دست ساز Handmade Chocolate استفاده از شکلات حقیقی Real Chocolate است. بسیاری از کارخانه های شکلات سازی برای اینکه هزینه های تولید خود و در نهایت قیمت نهایی محصول خودرا کاهش دهند باید از مواد اولیه ارزان تر و با کیفیت پایین تر استفاده کنند و باز برای اینکه طعم و عطر شکلات خودرا دلپذیر کنند نیاز به استفاده از موادشیمیایی نظیر اسانس ها و طعم دهنده ها را دارند که همگی برای سلامت مصرف کنندگان زیان آور خواهند بود .

شکلات دست ساز دوتایی مون ، به واسطه عشق و علاقه بسیار زیاد به این دانه شگفت انگیز و پر فایده ( دانه کاکائو ) و پس از آموزش ها و تحقیقات فراوان در کشور های نامی تولید شکلات ، فعالیت خودرا به صورت کارگاهی آغاز کرد و پس از دریافت مجوزهای صنفی و بهداشتی ، تولیدات خودرا به مشتریان گرانقدر تقدیم نمود . حالا پس از ده سال همچنان با عشق و علاقه به عرضه شکلات دوتایی مون به طرف داران و هواداران و دوست داران شکلات با همان روش کارگاهی کلاسیک می پردازد و حمایت از سلامت خانواده را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *