ما که هستیم؟
درباره ما بدانید

از راه اندازی مجموعه شکلات دوتایی مون بیش از ده سال س‍‍‍‍پری شده و همواره سیاست کاری ما رضایت مشتریان گران مایه بوده و هست و همچنان خواهد بود . شکلات دوتایی مون به صورت دست ساز کارگاهی از بهترین مواد اولیه با دستور ساخت ترافل های بلژیکی تهیه شده و به منظور بالا نگه داشتن سطح سلامت جامعه و خانوار اهدافی را دنبال مینماید که آنهارا با شما درمیان میگذاریم.

5/5

شکلات ترافل

شکلات ترافل دست ساز دوتایی مون

تهیه شده به روش تهیه ترافل های بلژیکی

چرا ما
بهترین هستیم

همیشه سیاست کاری مجموعه شکلات دوتایی مون این بوده که کیفیت را فدای کمیت نکرده است و به جهت تولیدات بیشتر  کیفیت خودرا تنزل نداده است و همواره در حال افزایش میزان کیفیت تولیدات خود از بهترین مواد اولیه بدون استفاده از مواد شیمیایی نظیر رنگ ها و اسانس ها و افزودنی ها بوده و خواهد بود .شعار این مجموعه حمایت از سلامت خانواده با  محصول سلامت محور می باشد .

ما چگونه کار میکنیم?

1

تهیه بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه

پودر کاکائوی هلندی و اسپانیایی در طعم و بو و تلخی وخلوص از بهترین پودرهای کاکائو به حساب می آیند و ما از آنها به صورت ترکیبی بهره می بریم .

2

ترکیب مواد اولیه

ترکیب و همگن سازی مواد توسط دستگاه های حرفه ای در شکلات سازی صورت میگیرد و اصلی ترین کار در این رشته میباشد .

شکلات دوتایی مون

با بیش از ده سال سابقه

3

قالب گیری

قالب گیری و تولید محصول با مغزی های مختلف توسط پرسنل متخصص دوره دیده که همگی دارای پروانه های بهداشتی میباشند با شرایط کاملا بهداشتی و در حضور مسئول فنی مقیم در کارگاه صورت میگیرد .

4

بسته بندی محصولات

پس از تولید محصول بخش انتهایی کار توسط نیروهای مجرب و با سلیقه صورت میگیرد . بسته بندی های مختلف با رعایت شرایط بهداشتی انجام شده و آماده عرضه به مشتریان ارزشمند این شکلات پر طرفدار میگردد .

نشان های افتخار & اعتماد

سیاست های کاری و مشتری مداری

در این قسمت شما را با سیاست های کلی مجموعه دوتایی مون در زمینه های مختلف آشنا میکنیم .

در این طرح هرمشتری میتواند به یک فروشنده تبدیل شود و از این طریق به راحتی کسب درآمد نماید . بدون سرمایه و یا پرداخت وجه شروع به فروش مینماید و از این طریق پورسانت خوبی دریافت میکند . سرمایه از ما فروش از شما .

در این طرح هر عزیزی که در هر نقطه از کشور  فروشگاه دارد میتواند به صورت مستقیم از گروه شکلات دوتایی مون محصولات را تهیه و اقدام به فروش نماید . 

در این طرح عزیزانی که شرکت پخش مویرگی جهت مواد غذایی دارند میتوانند جهت همکاری و پخش گسترده محصولات در هر استان با ما تماس داشته باشند و نمایندگی پخش محصولات مارا دریافت نمایند .

باشگاه مشتریان شکلات دوتایی مون سرشار از هدایاست . کوپن های تخفیفی خاص جهت اعضا . امتیاز های گوناگون برای فعالیت های آسان در سایت . کد معرف طلایی با تخفیفات و پورسانت عالی . کش بک و واریز مقداری از وجه خرید به کیف پول مشتری . این ها گوشه ای از امکانات سایت است جهت بازدید مکرر کاربران و همچنین نوعی قدردانی از وفاداری مشتریان شکلات دوتایی مون.