ضوابط و مقررات فروشنده

مشتری مداری در راس ارزش‌های سازمانی‏ گروه دوتایی مون قرار دارد و از آنجا که خریداران نه تنها مشتری شکلات دوتایی مون بلکه مشتری تمام فروشندگان این مجموعه هستند، جلب رضایت آنها باید اولین و بالاترین اولویت همه‌ی ما باشد.

در راستای سیاست‌های مشتری محور گروه دوتایی مون و به‌منظور سازگاری با شرایط اقتصادی جامعه، قوانینی برای فروش در سایت شکلات دوتایی مون وجود دارد که عمل به این قوانین منجر به افزایش رضایت مشتریان، جلب اعتماد آن‌ها و از همه مهم‌تر ساخت و ایجاد تجربه‌ای عالی در خرید از شما می‌شود. همچنین عمل به این قوانین باعث جلوگیری در سو استفاده از سایت شکلات دوتایی مون توسط معدود فروشندگان متخلف خواهد شد.

عملکرد فروشندگان بر اساس چندین معیار سنجیده خواهد شد و فروشندگانی که از عملکرد و استاندارد باکیفیت مورد نظر برخوردار نباشند جریمه شده و یا با آن‌ها قطع همکاری خواهد شد.

به فروشندگانی که با رعایت قوانین و استانداردهای گروه دوتایی مون از عملکردی با کیفیت بالا برخوردار باشند، نشانی تعلق خواهد گرفت که خریداران با مشاهده‌ی آن می‌توانند با اطمینان کامل از فروشنده خرید کنند.

در این مقاله همه‌ی آنچه باید در مورد قوانین فروش در سایت دوتایی مون بدانید به تفصیل ذکر شده و در صورت نیاز به روزرسانی خواهد شد.

ارزیابی و رتبه بندی فروشندگان:

فروشندگان بر اساس معیارهای ذکر شده در پنج گروه وی آی پی ، حرفه ای ، خوب، متوسط و بد رتبه‌بندی می‌شوند و بر اساس رتبه‌ی کسب شده، نسبت به ادامه‌ی همکاری ایشان با گروه دوتایی مون تصمیم‌گیری می‌شود.

در جدول زیر جزییات نحوه‌ی رتبه‌بندی فروشندگان قابل مشاهده است:

وی آی پی : طبق این جدول، فروشندگانی که بیشتر از صد و پنجاه سفارش تکمیل شده در ماه داشته باشند ، در رده‌ی فروشندگان وی آی پی قرار می‌گیرند.

حرفه ای : فروشندگانی که بیشتر از صد و کمتر یا مساوی صد و پنجاه سفارش تکمیل شده در ماه داشته باشند، در رده‌ی فروشندگان حرفه ای قرار میگیرند .

خوب : فروشندگانی که بیشتر از پنجاه و کمتر یا مساوی صد سفارش تکمیل شده در ماه داشته باشند، در رده‌ی فروشندگان خوب قرار میگیرند . .
متوسط : فروشندگانی که بیشتر از سی و کمتر یا مساوی پنجاه سفارش تکمیل شده در ماه داشته باشند، در رده‌ی فروشندگان متوسط قرار میگیرند .

ضعیف : فروشندگانی که کمتر یا مساوی سی سفارش تکمیل شده در ماه داشته باشند، در رده‌ی فروشندگان ضعیف قرار میگیرند و نیاز به تلاش بیشتر در زمینه بازاریابی و فروش دارند .

نشان های فروشندگان موفق در شکلات دوتایی مون

به فروشندگانی که با رعایت قوانین و استانداردهای گروه دوتایی مون از عملکردی با کیفیت بالا برخوردار باشند، نشانی تعلق خواهد گرفت که خریداران با مشاهده آن می‌توانند با اطمینان از فروشنده خرید کنند.

در حال حاضر دو نشان برای فروشندگان موفق در سایت دوتایی مون تعریف شده است:

نشان فروشنده رسمی و نشان فروشنده برگزیده