باشگاه دوتایی مون (باشگاه مشتریان شکلات دوتایی مون)

باشگاه مشتریان شکلات دوتایی مون در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان و هواداران شکلات دوتایی مون و با هدف ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه، تقویت ارتباط تعاملی بین مجموعه شکلات دوتایی مون و مشتریان وفادار و افزایش رضایتمندی ایجاد شده است.

مشتریان و طرفداران شکلات دست ساز دوتایی مون با عضویت رایگان در باشگاه دوتایی مون، می‌توانند با هر بار خرید از فروشگاه آنلاین دوتایی مون و همچنین شرکت در برخی فعالیت‌ها نظیر دعوت از دوستان، ثبت نظر و امتیاز به محصولات ، بازدید از صفحات وبسایت ، فالو نمودن پیج اینستاگرام ویا عضویت در کانالهای شکلات دوتایی مون در شبکه های اجتماعی ، به اشتراک گذاشتن محصولات در گروه های مختلف و … به راحتی امتیاز کسب کرده و از مزایای مختلف باشگاه مشتريان بهره‌مند گردند و یا با تبدیل امتیازات خود به اعتبار کیف پول ، از آن در خریدهای بعدی استفاده کنند.

اطلاع رسانی در خصوص تخفیفات، فروش های ویژه جدید، خبرها و وقایع باشگاه، از طریق پیامک برای اعضا ارسال می‌گردد.

همچنین لازم است برای دریافت جوایز به دو مورد زیر توجه شود: امکان تغییر یا عودت جایزه و بازگرداندن امتیاز پس از دریافت جایزه وجود ندارد. در خصوص جوایزی که پرداخت نقدی دارند، امکان لغو سفارش محصولات و بازگرداندن هزینه پرداخت شده پس از خرید وجود نداردناگفته نماند با عضویت در وبسایت شکلات دوتایی مون، به طور خودکار عضو باشگاه دوتایی مون محسوب می‌شوید.

تمام امتیازات کسب شده توسط شما در قسمت گزارشات امتیاز در باشگاه مشتریان قابل مشاهده خواهند بود.

عملکرد در باشگاه دوتایی مون

در باشگاه دوتایی مون ثبت نام کنید و 10 امتیاز ویژه دریافت کنید.

برای دریافت امتیاز از دوتایی مون کلاب راه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. در این مطلب شما را با سه روش راحت برای کسب و افزایش امتیاز دوتایی مون‌کلاب آشنا می‌کنیم.

با دیدن صفحات سایت و محصولات وثبت نظر و امتیاز به محصولات و… امتیاز خود را افزایش دهید.

روش اول: خرید از فروشگاه آنلاین دوتایی مون

در این روش هربار که از سایت دوتایی مون خرید می‌کنید به ازای هر 10000 تومان 1 امتیاز دوتایی مون ‌کلاب به پروفایل شما اضافه می‌شود. (علاوه بر این امتیاز ، 2 درصد از پرداخت نقدی شما نیز به عنوان کش بک به حساب کیف پولتان واریز میگردد تا در خرید بعدی از آن استفاده کنید )

دریافت امتیاز به ساده‌ترین شکل انجام می‌شود و لازم نیست هیچ کاری انجام دهید. هربار که خرید خود را تحویل می‌گیرید امتیاز به طور خودکار به حساب شما منظور خواهد شدو کش بک نیز اتوماتیک به کیف پولتان واریز میگردد .

روش دوم: ثبت نظر برای محصولات

هربار که برای محصولی در سایت شکلات دوتایی مون نظر ثبت می‌کنید، پس از تایید نظر شما 2امتیاز به حسابتان منظور می‌شود.

روش سوم: برای دعوت از دوستان به باشگاه مشتریان دوتایی مون ،

لینک اختصاصی معرفی دوستان را از باشگاه مشتریان قسمت بازاریابی و کسب درامد خودتان دریافت و با آنها اشتراک بگذارید.

پس از اینکه دوستانتان از طریق لینک اختصاصی شما ثبت نام کردند 20 امتیاز در دوتایی مون کلاب دریافت ‌می‌کنید.

با استفاده از امتیازات جمع شده، از جوایز و مزایا و تخفیفات متنوع برخوردار شوید و یا با تبدیل آنها به اعتبار کیف پول در خرید های بعدی آز آن استفاده نمایید .

جدول امتیازات :

روی لینک زیر کلیک کنید و جدول امتیازات را ملاحظه نمایید .

جدول امتیازات باشگاه مشتریان شکلات دوتایی مون

قوانین و مقررات کیف پول را در لینک زیر مشاهده کنید :

قوانین و مقررات استفاده از کیف پول سایت فروشگاه آنلاین شکلات دوتایی مون